Kerli Kirch Schneider. Minu Florida

 

Kui reisida ei saa, siis lugusid maailma paikadest ei keela keegi lugeda. Niisiis vahelduseks mitte-krimi. Hea, mõnus, kerge lugemine. Minu-sarja raamatute puhul meeldib mulle see, et autorid on olnud ise keskkonnas sees ja oskavad seda kirjeldada seestpoolt vaadatuna. Nii ei jää jutt pelgalt vaatamisväärsuste ja ajaloo kirjelduseks, vaid pigem on põhirõhk eluolul ja inimestel. Nii ka siin. Mulle meeldivad alati need raamatud, mis keskenduvad just inimestele. Inimesed on igal pool ja nad on nii erinevad, nii et uurimismaterjali jätkub alati küllaga. 

See on eriti lustakas vormis kirjutatud lugu, mis algab sellega, et kolm blondiini otsustavad siinse elu maha jätta ja Floridasse põrutada. Seiklused on jutustatud lustakas võtmes, päris palju saab nalja. Ja nalja peab saama, muidu mina ei mängi (ütles Karlsson Katuselt). Tore ongi see, et kirjutatud on äärmiselt mitmetahuliselt, samas aga kergelt. Ei ole ainult nalja, päris tõsiseid asju on ka, nagu näiteks orkaan Irma ja Florida juudi kogukonna siseelu. Ja koduigatsus...

Igal juhul tasub Minu-sarja raamatuid aeg-ajalt kätte võtta, sest midagi lahedat leiab sealt alati. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Lina Bengtsdotter. Annabelle

Jonas Jonasson. Mõrtsuk-Anders ja tema sõbrad

Indrek Hargla. Apteeker Melchior ja Pirita kägistaja